ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

Γράμμα από καρδιάς στον Άγιο Βασίλη της Δώρας Μοσχονά...Για την Ελλάδα μου...!



ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ!!!!!

Αγαπημένε Άγιε, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος 
τηρώ τις παραδόσεις και σου στέλνω την καλημέρα 
και την αγάπη μου γράφοντας σου ακόμη ένα γράμμα καρδιάς...αυτό σημαίνει βέβαια ότι το δώρο της υγείας σου 
που είναι το πολυτιμότερο μου επιτρέπει και φέτος 
να σου εκφράσω τα αποστάγματα των ονείρων μου.... 
σε παρακαλώ να δείξεις κατανόηση! 
Τα τελευταία χρόνια η χώρα μου , η ΕΛΛΑΔΑ μου, 
περνάει δύσκολα, κατακρεουργείται, εξαθλιώνεται, 
απαξιώνεται, αιμορραγεί......


ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ μην αποστρέφεις 
το βλέμμα σου από εμάς. 
Φέτος γέμισε το πιο μεγάλο σακούλι σου με δώρα 
και γέμισε τις ψυχές των ΕΛΛΗΝΩΝ με ΥΓΕΙΑ 
(σωματική , ψυχική, πνευματική)...με ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ...
με ΧΑΜΟΓΕΛΑ...με ΑΓΑΠΗ ....
βοήθησε να xτίσουμε όλοι μαζί μια ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ 
ΟΡΘΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ...
το γνωρίζω πως αυτό εξαρτάται από την προσωπική επιλογή 
του καθενός μας ..όμως ΕΣΥ είσαι ΑΓΙΟΣ ....
ρίξε λίγο από την “μαγική” χρυσόσκονή σου 
ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ και φώτισε 
τις ψυχές των ανθρώπων, να ανακτήσουν τα κλεμμένα ΟΝΕΙΡΑ , την κλεμμένη ΑΝΟΙΞΗ, την χαμένη παιδικότητα , την καλοσύνη που έθαψαν στα βάθη της ψυχή τους, την αγνή και άδολη ΑΓΑΠΗ. Ξέρεις Άγιε μου, χρειαζόμαστε δουλειά πολύ,
αχούρι είναι οι ψυχές μας, βοήθα να πετάξουμε εγωισμούς , σκέψεις , προβλήματα, ασθένειες.
Αξίζει να αφήσουμε το είναι μας να γλυκάνει με την αγάπη , είναι παρηγοριά, είναι δύναμη λιονταρίσια,είναι ελπίδα , 
είναι νόημα να ζεις με χαμόγελο.
ΓΝΩΡΙΖΩ πως ΕΣΥ μπορείς ΑΓΙΟΣ ΕΙΣΑΙ...
όπως και αν σε ονομάζουν οι άνθρωποι...είτε ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ..
είτε ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ....είτε SANTA .....
ΕΣΥ μπορείς να αγγίξεις κάθε φιλότιμη ελληνική ψυχή 
γιατί μην ξεχνάς ΑΓΙΕ ΜΟΥ.... 
το ελληνικό φιλότιμο ,είναι στο DNA μέσα περασμένο 
και σωσμένο στο "σκληρό δίσκο μας" από τον ΘΕΟ !!!
Νομίζω (χωρίς να θέλω να κάνω την έξυπνη ) 
πως χρειαζόμαστε ένα (reset και ένα restart) ....
σου ζητώ για όλα αυτά " τα παιδάκια σου τα διεσκορπισμένα"
να τα ενώσεις , να τους δώσεις απλόχερα ότι έχουν ανάγκη 
για να είναι πραγματικά ευτυχισμένοι στην ΖΩΗ τους!!!
Για μένα δε σου ζητώ κάτι να μου δώσεις αγαπημένε μου άγιε, μάλλον θα σου ζητήσω ταπεινά να μη μου πάρεις 
τίποτα από αυτά που ήδη έχω. 
Ελπίζω αγαπημένε μου ΑΓΙΕ να μη σε κουράζω 
αλλά και πάλι σ ευχαριστώ εκ των προτέρων 
γιατί θα κάνεις ότι μπορείς για να εκπληρώσεις την ευχή μου 
για την ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ 
απανταχού της ΓΗΣ .....

ΔΩΡΑ ΜΟΣΧΟΝΑ - ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν δημοσιεύονται ανώνυμα σχόλια...
Ο διάλογος γίνεται επώνυμα...
Γράψτε το πραγματικό σας ονοματεπώνυμο...
Και φυσικά ακόμα και τα επώνυμα σχόλια
θα εγκριθούν εφ όσον προσφέρουν θετικά στην συζήτηση
και δεν είναι αρνητικά επιθετικά ή ειρωνικά...