ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Τετάρτη, 19 Απριλίου 2017

Μεγάλο Φιάσκο : Ξανακλείνουν Ιόνια Οδός και Κορίνθου - Πατρών...Δείτε γιατί...!


Η ταλαιπωρία που υπέστησαν οι εκδρομείς του Πάσχα 
κατά την επιστροφή τους στα αστικά κέντρα στραπατσάρισε το κυβερνητικό «success story» των εγκαινίων των Εθνικών Οδών.
Η βιασύνη να δοθούν τα έργα στην κυκλοφορία οδήγησε 
σε προχειρότητες, καθώς τμήματα παραμένουν ημιτελή, 
ενώ οι νέοι δρόμοι θα ξανακλείσουν λίγες ημέρες 
μετά τις «κορδέλες», καθώς εκκρεμεί η ασφαλτόστρωσή τους!


Κόμβοι και διασταυρώσεις που δεν είχαν ολοκληρωθεί κατά μήκος του οδικού άξονα Κορίνθου - Πατρών και Αντιρρίου - Ιωαννίνων προκάλεσαν απίστευτη ταλαιπωρία σε χιλιάδες εκδρομείς.
Απόδειξη της προχειρότητας και της βιασύνης είναι πως, 
σύμφωνα με «Τα Νέα», μετά το τριήμερο της Πρωτομαγιάς, 
οι δρόμοι θα κλείσουν σε πολλά σημεία προκειμένου 
να ολοκληρωθούν εργασίες, οι οποίες δεν προέκυψαν κατόπιν... εορτής. Ήταν σε γνώση του υπουργείου Υποδομών.
Κανείς δεν αμφισβητεί ότι τα έργα στους αυτοκινητοδρόμους έχουν προχωρήσει. Τόσο στην Ολυμπία όσο και στην Ιόνια Οδό η πρόοδος των εργασιών φθάνει το 95%. 
Έτσι, όπως λένε πηγές που γνωρίζουν καλά το θέμα, 
θα μπορούσαν να περιμένουν να ολοκληρωθεί και το υπόλοιπο 5% και μετά να αρχίσουν να… κόβουν κορδέλες.

Ιόνια Οδός

Εδώ προκλήθηκε και το μεγαλύτερο πρόβλημα κατά την επιστροφή των εκδρομέων. Το πρόβλημα εντοπίστηκε στη νέα σήραγγα 
της Κλόκοβας, αφού λίγο πριν μπουν μέσα τα αυτοκίνητα οι δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση γίνονταν μία. 
Έτσι, πολλοί οδηγοί έκαναν τη διαδρομή Μεσολόγγι - Αντίρριο (35 χιλιόμετρα) γύρω στις δύο ώρες!

Ο σχεδιασμός προβλέπει ότι η Ιόνια Οδός θα «καρφώνεται» πάνω στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας 
(συν ΛΕΑ). Αυτό το κομμάτι των πρώτων 10 χιλιομέτρων δεν έχει παραδοθεί ακόμη στην κυκλοφορία. Έτσι, σήμερα οι οδηγοί διανύουν την απόσταση αυτή μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού.

Στον γυρισμό, όμως, για Αθήνα υπάρχει μόνο μία λωρίδα ανά κατεύθυνση επειδή ο σχεδιασμός πέφτει πάνω στον παλιό δρόμο. Επιπλέον, με παρέμβαση της Τροχαίας, ανά σήραγγα (είναι δύο δίδυμες) δόθηκε μόνο μία λωρίδα.

Με αυτόν τον τρόπο, αποσοβήθηκε το λεγόμενο «φαινόμενο του μπουκαλιού». Εάν είχαν δοθεί δύο λωρίδες στις σήραγγες, θα υπήρχε κίνδυνος ατυχημάτων στην έξοδο που στενεύει ο «λαιμός του μπουκαλιού».

Ο σχεδιασμός προβλέπει τα 10 χιλιόμετρα από το Αντίρριο έως την είσοδο της Κλόκοβας να δοθούν μέσα στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαΐου. Και μέχρι το τέλος του Ιουνίου να δοθούν 27 χιλιόμετρα από την Αμφιλοχία έως το Κομπότι (Άρτα) και αλλά 14 χιλιόμετρα από την Πέρδικα (Ιωάννινα) έως την Εγνατία.

Διαβάστε όλο το άρθρο που 
περιλαμβάνει στοιχεία και γα την Ολυμπία Οδό πατώντας ΕΔΩ...!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν δημοσιεύονται ανώνυμα σχόλια...
Ο διάλογος γίνεται επώνυμα...
Γράψτε το πραγματικό σας ονοματεπώνυμο...
Και φυσικά ακόμα και τα επώνυμα σχόλια
θα εγκριθούν εφ όσον προσφέρουν θετικά στην συζήτηση
και δεν είναι αρνητικά επιθετικά ή ειρωνικά...