ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

Ευχαριστώ για την στήριξή σας στις δύσκολες στιγμές μου...Συνεχίζουμε...!



Ένα μεγάλο ευχαριστώ θέλω να σας εκφράσω 
για την στήριξή σας στις δύσκολες στιγμές 
του αποχαιρετισμού του πατέρα μου Νίκου...
Υπήρξαν εκατοντάδες τηλεφωνήματα προσωπικά μηνύματα 
και δημόσια σχόλια που μου έδωσαν την δυνατότητα 
να νιώσω μικρότερο τον πόνο μου...
Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους όσους μου γράψατε 
με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο...
Κάποιοι μάλιστα ταξίδεψαν από την πατρίδα αλλά 
και από άλλα μέρη της Ελλάδας για να μου συμπαρασταθούν...
Τώρα θα μου πείτε γιατί να σας ταλαιπωρώ κι εσάς 
με τα δικά μου...
Βλέπετε αν ήταν πολλοί οι αρθρογράφοι έ τότε θα υπήρχε 
μια συνεχής ροή του μπλογκ...
Κι όταν ξαφνικά σταματούν οι αναρτήσεις κάποια εξήγηση 
θα πρέπει να αναφερθεί...
Έτσι μάθατε και τα προσωπικά μου...
Πάντως να ξέρετε ότι όσο πονούσα για τον πατέρα μου 
και για την επίπονη διαδικασία που πέρασα , 
στο μυαλό μου ήταν πάντα και το ΒΟΝΙΤΣΑ ΝΕΑ 
και όλοι εσείς οι αναγνώστες μας...
Ας μην πολυλογώ όμως...
Όσο μας το επιτρέπουν οι δυνάμεις μας και οι περιστάσεις μας 
θα προσπαθούμε να προσθέτουμε το δικό μας λιθαράκι 
στα πολιτιστικά δρώμενα της Βόνιτσας του Ξηρόμερου 
και της Αιτωλοακαρνανίας...
Σας ευχαριστώ για την κατανόηση και την στήριξή σας...
Σας αγαπώ...Χόρτης Διονύσης...
Εκ των διαχειριστών του ΒΟΝΙΤΣΑ ΝΕΑ...!

ΥΓ : Το άρθρο που έγραψα την Κυριακή με τίτλο < Η ζωή μου στην Βόνιτσα όταν ήμουν μικρός > ήταν γιατί ένιωθα ότι θα έφευγε πολύ σύντομα ο πατέρας μου...'Ηθελα όσο ήταν ζωντανός να γράψω έμμεσα γι αυτόν που αγάπησε την Βόνιτσα και μου την έβαλε στην καρδιά μου από την βρεφική μου ηλικία...!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν δημοσιεύονται ανώνυμα σχόλια...
Ο διάλογος γίνεται επώνυμα...
Γράψτε το πραγματικό σας ονοματεπώνυμο...
Και φυσικά ακόμα και τα επώνυμα σχόλια
θα εγκριθούν εφ όσον προσφέρουν θετικά στην συζήτηση
και δεν είναι αρνητικά επιθετικά ή ειρωνικά...